04 april 2010

inte än

jag har inte fött bäbis än!
haha!
kom just på att det kunde tolkas så att jag inte har bloggat, men har varit i stugan :) hehe

men jag önskar att lille herrn kunde tänka sig att komma snart
det gör ONT! överallt!
i höfterna(Oo?), i fogarna, i ryggen, i benen, i magen...
fast det där lät hemskt
det är inte så att jag lider hela tiden
men det har gjort mycket ont på nätterna nu i stugan för sängen där är så hård, och jag så tjock och klumpig ><
har sammandragningar lite nu och då hela dagarna nuförtiden,
det måste väl vara ett bra tecken?

snaart :)

men det blir nog inte idag... jag hoppas mest på idag (100404) eller på lördag (100410)
men man får ju inte bestämma nånting!
bara att vänta
och vänta

det jobbigaste är nog att jag är så TRÖTT
vill typ sova hela tiden och orkar typ inte ens se en film eller bara umgås med folk!
fast jag vill, för samtidigt är jag jätterastlös Oo

nej, nu får det vara dags snart tycker jag!

vilket skämt vädret är, förövrigt
vi ba "jaa åka till stugan i påsk och sola!"
och så har det varit mulet och DIMMA exakt hela helgen!
och i lördags åkte pappa och wege till robertsfors och handlade, och DÄR VAR DET SOL!
och vad är det i stan nu när vi kommer hem idag?
SOL!

><

men vi har suttit på balkongen och fått besök av grannens (typ) kattunge ^^
krr ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa tryck ut han nuuuu!!! vill seeeeeeeeeeeeee =)