07 april 2010

en tröttis


uuh vad jag är less på att vara TRÖTT
det är inte så farligt att vara jättegravid, jag mår som ändå hyfsat bra, men att vara så himla trött hela tiden suger verkligen.
vill sova hela tiden -_-
vi var på maxi och handlade idag och jag var heelt död när vi kom hem! ville egentligen lägga mig och sova, men jag är så dålig på att powernap:a, jag sover typ en timme eller två istället och så blir jag helt borta och mår illa och allt möjligt sen
men det är nåt som jag måste öva på tills bäbis kommer, säger alla.
sova när bäbis sover och sådär.
:/

ikväll har jag i alla fall hängt med bella, det var trevligt ^^
det är synd om henne för emil är borta nånstans och spelar turné, och hon är alldeles ensam, stackarn!
det blev mycket prat om bäbisar och småbarn, bella jobbar nämligen på förskola!
undra hur det ska gå det här med uppfostran Oo
det blir spännande, heh

imorrn fyller emma år
och vi har en AZM present ^^
hihi

nu borde jag väl gå och lägga mig
tired pregnant person
signing out

men kanske lite bejeweled först
jag ligger ju 6a förhelvete
><
inte okej
><

Inga kommentarer: