30 oktober 2008

kräks


igår hade jag en seriös-nära-döden-upplevelse: matförgiftning!
eller nåt.
kräktes i alla fall. och jag kräks aldrig! (förutom när jag är full förstås)
har aldrig varit magsjuk i hela mitt liv och har typ kräkts 3 gånger totalt! (nyktert)
därför var det väldigt traumatiskt.

men nu lever jag igen!
och imorrn bli det HALLOWEENPARTY!
ALLA MÅSTE KLÄ UT SIG!
ANNARS ÄR NI TRÅKIGA GAMLA FARTS!
så det så!
det blir tävling till och med! snyggaste utklädnaden får alkohol!
gadde? ja!
så kom! (till puma!)

nästa nära-döden-upplevelse: jag hade tenta idag!
och jag kunde inte göra den pga kräks!
så jag måste göra omtenta!
:'C
hoppas det inte påverkar betyget på nåt sätt! :(
men en bra sak: jag ska få vara på kirurgen på praktiken innan jul! SPÄNNANDE! :D

nu måste jag sova. wege är arbetslös nu. jag får ångest :(
ingen som har ett jobb åt honom? ett litet? nånting?
plz

Inga kommentarer: