06 februari 2010

500

a-ha!
mitt 500:ade inlägg! :O


avatar var faktiskt riktigt bra!
alltså, storyn som helhet är ju rätt töntig och förutsägbar, men det var inget man tänkte så mycket på under själva filmen, inte jag i alla fall.
väldigt spännande
och lite sad
många som dog :(
en rolig grej tyckte jag var att karaktärerna var ju typ exakt som i pocahontas XD
förutom att gammelmor pilrot var hennes mamma istället. typ. hehe ^^

idag är jag som ett barn på "första feberfria dagen", lal
känner mig inte sjuk, men är ledig och har inget viktigt att göra, men det känns för ovärt att ligga framför tvn hela dagen Oo
suck
i-landsproblem är jobbiga!
borde väl ta tag i min fräscha (haha) nyomformaterade dator och göra den lite mer normal. typ föra över alla mina grejer. och installera program. och sånt.
men det är så JOBBIGT
och nånting krånglar ALLTID och så blir jag jättearg och vill att den ska dö igen
trots att den är ny och fräsch
><
bäst att wege är hemma tänker jag

annars så
bäbis mår bra. fast nu tycker han att det är sovdags eftersom mamma har stigit upp Oo
till skillnad från hela natten alltså Oo
men det gör inget, han får väckas om han vill ^^ fast det är lite störande när man måste upp tidigt!
längtaaar
har börjat drömma "livliga" drömmar som de säger att man gör när man är gravid.
tror jag. svårt att säga, jag drömmer alltid livligt :P
men har börjat drömma mycket om bäbis. inatt drömde jag att det bara var några dar tills han skulle komma men jag skulle tydligen bo på sjukhuset tills dess. och så försökte jag fixa till mitt sjukhusrum så det blev hyfsat mysigt men min mormor var där och ville ändra på allt hela tiden.
det är nog linda som har stressat mig och berättat att hennes mamma och mormor lägger sig i allt som har med alfred att göra, hehe

ohwell
idag blir det ryggträning igen, och sen tvspel ^^
azm

1 kommentar:

Josefin sa...

Vad roligt med livliga drömmar. Jag har bara haft en enda sån istället.

Jag håller med dig om Avatar. Den var bra. Har faktiskt inte tänkt på hur lik Pocahontas den är, men nu när du säger det...