23 februari 2010

wakie wakie

aha!
ny dag, ny...pigghet
Oo
som jag sa!
imorrn ska jag dock till tandläkaren 8.40... ROLIGT

har till och med styrt upp att tvätta håret (ja jag är världshistoriens lataste på att tvätta håret, gör det typ en gång i veckan under tons of whine)
älskar att känna mig REN ^^
men hatar att känna mig TORR >O
min hud är sämst
och jag hatar hudkräm för jag hatar att känna mig kladdig
haha

igår skedde ett mirakel:
grejerna från pippilotta kom!!!!!!!! :O
bara en månad senare Oo
men jag är nöjd!
nu har vi en skötväska :D



annars är jag väldigt less på att känna mig som att jag har en basketboll i magen och inte kunna böja mig ner eller sitta normalt (alltså som en hösäck Oo) utan att få andnöd ><
kom ut nu lilla sötis! på utsidan kan jag krama dig och mata dig och allt du vill, därinne når jag inte! kooomsi komsi!
suck
bara typ 6 veckor kvar.. kan man ju hoppas

idag SKA jag styra upp och sy gardiner
har haft tyget i flera månader
och en promenad vore najs
fint väder!
(sluta gnäll om att det är kallt, vi är väl norrlänningar! passar det inte kan ni ju flytta till skeåne eller ståckhålm (fast de har också snö och minus, haha SYND))
sol = bra väder
regn/snö/blåst = dåligt väder
temperatur = oväsentligt

hehe ;P

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Åh vilken ball väska!!! Så sjukt coola föräldrar ni kommer att vara med den, moahahha!!!!

=)
Åh tack!
haha ja det har du iofs rätt i! :)
Hur ser lördag ut för dig malin?

saralovisa sa...

Hum ååh krångligt, vi ska ev på fest på kvällen. Hum, hur kan det vara så svårt att hitta en tid för oss?=)