05 februari 2010

ick

nu är min dator alldeles nyformaterad Oo
känns konstigt Oo
allt är så tomt!
men det går fort att ladda saker ^^ och jag slipper få hjärnblödning varenda gång jag ska göra nånting!

annars så är jag sjuk
suck
förkyld typ och känns precis som jag har feber fast termometern säger att jag inte har det Oo
men ikväll ska vi ÄNTLIGEN se avatar i 3D
har ju typ varit omöjligt att få biljetter!
300 spänn dessutom!
bäst att den är jäävligt bra :P
som sagt, jag tror att filmen suger, men man vill ju inte missa den här 3D-planeten-pandora-grejen som det pratas så mycket om
hoppas det är bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror den är awesooooooome! vi har också velat se den rålänge men är fullt jämt! verkar som om man måste va ute typ 1 vecka i förväg... stört...

vi ska se snabba cash 18.00 istället!