11 februari 2010

v 32


vad snabbt tiden går... fast ändå inte
vill att det ska vara v 40 nu!
vill ha lilla bäbis här!
jag är faktiskt rätt less på att vara gravid :P det är ju inte så spännande egentligen. sparkarna är roliga. men annars är man ju bara tjock och andfådd och får inte göra nånting ><
då vill jag ju hellre ha bäbisen här på utsidan så jag får kramas med honom ^^

just nu mår jag jätteilla också Oo
hoppas det bara är nåt tillfälligt, har läst om folk som börjar må illa igen i slutet men det skulle ju vara misär att må illa i 8 veckor till!
aah
lite som typ mensvärk också, men det kan ju omöjligen vara förvärkar såhär tidigt så det är väl bara "växtvärk"

var på föräldrautbildning igår och då pratades det mest om förlossningen
då kände jag också att jag vill göra bort det typ nu!
jag vill inte vänta meeer
och jag vill inte bli ännu tjockare och tröttare
suck
men det är väl bara att härda..
han kommer ju ändå nån gång :)

fick hem små bäbiskläder igår ^^ mys ^^
(från ellos, inga mer små lurendrejeriföretag!!!)
jag räknar dock med att han kommer vara ganska stor, både jag och wege var ganska långa som bäbisar. men om han är liten när han kommer ut blir det jobbigt för vi har bara typ 1 pyjamas i storlek 50 och resten i 54 och 62.. hm

åh
kom ut nu, lillfis! ^^

1 kommentar:

Josefin sa...

Det KAN ju vara förvärkar. Endel börjar få dom riktigt tidigt. Om man har det länge och kraftiga sådana kan barnmorskan måsta kolla så inte livmodertappen blir "påverkad", dvs att du börjar öppna dig i förväg. Men det behöver inte vara så. Jag har haft två kompisar med förvärkar i flera månader i förväg som ändå fick när tiden var inne.
Jag har bara haft det EN dag förra lördagen. Nu känns det inte alls som att det är nära. Allt känns som vanligt.