07 februari 2010

kissieh


alltså hur länge får blondinbella skriva att hon har "sveriges största blogg" utan att nån typ anmäler henne?
kissie har ju obviously ganska mycket större nu...
jag gillade att hon kommenterade det också ("har nu passerat en miljon besökare (!!!) i veckan! Hur tufft är inte det? Det var ju förut blondabellas mål men det verkar vara så att jag snappade åt mig den drömmen.. Hehe, synd..!")
inte för att hon är en sån som skulle vara diskret om det iof
heh

jag vill också förstora brösten!
kanske
nån gång!
tror jag
Oo

fast den första operationen jag skulle göra om jag skulle göra nåt skulle nog ändå vara ögonen så jag slipper linser eller glasögon hela tiden
det skulle vara så sjukt sweet
men det lär jag väl aldrig göra heller
känns som en sån där grej det aldrig blir av att man tar tag i Oo

ja ja
omformatering av dator makes new problems ><
kan inte logga in på internetbanken
har tappat min outlookmail
åååh
jag hatar datorer
i really do
jag förstår inte de som jobbar med sånt!!
><
döden

Inga kommentarer: