20 februari 2010

simply dåligt

jag hatar den här tiden... när wege har jobbat natt och måste få sova hela dan ><
antingen ligger jag kvar och slösar bort hela dagen på att halvsova, eller så stiger jag upp, som nu, och sitter och väntar på att han ska vakna och vet inte vad jag ska hitta på >< för jag är så oindependent och dålig ><
värdelööst

jag är dålig 2: har tagit så mycket nässpray nu att mina slemhinnor är HELT ruined så jag har bara två näs-stadier nuförtiden: täppt och svullet, eller öppet men kan inte andas för att det gör för ONT! slemhinnorna är så förstörda att jag får ont i huvudet av att andas genom näsan Oo
bra?
nej
DÅLIGT

och var är det omtalade ovädret? vart är snöstormen? vart är människor som barrikaderar sig inomhus med brännbart material?
tidningarna är så dåliga
det är ju hur fint väder som helst!
vi hade kunnat vara i stugan nu om inte tidningarna hade skrämt upp mina föräldrar ><
fast de skulle väl inte vilja vara där ändå för det är "för kallt"
aah
är vi vikingar eller är vi?!
dåligt

dålig dag ><
men förhoppningsvis blir den bättre
blir i alla fall bjuden på middag ikväll ^^
min och bäbis favoritsysselsättning nuförtiden är nämligen att äta
haha :P
jag vågar inte ställa mig på vågen ens, det är för oseriöst
jag väntar med det tills jag har ammat (alla säger ju att man går ner JÄTTEFORT då)
(plz?)

jaja
nu ska jag göra nånting.
typ klä på mig.
sen lär jag ju fortsätta vänta ><
dåligt!


(tjock men happy i hemavan ifjol)

1 kommentar:

Josefin sa...

Aj aj... låter inte kul med näsan. Jag måste haft tur som sluppit nästäppa nästan hela tiden.

Snöstormen verkar ju vara här i alla fall. Bara resten av Sverige. För en gångs skull bor man på rätt ställe.

Häftig mage i förra inlägget. Får en att känna sig rätt nöjd över sin "lilla bula" i förhållande.