25 februari 2010

more tireded

idag var en jobbig dag
trött hela dagen
och så sov jag en stund innan jobbet, vilket fick det att kännas som att jag var tvungen att stiga upp 2 gånger på samma dag Oo
eller alltså
det fick jag ju
men stunden när man väcks av väckarklockan och vet att man MÅSTE upp och klä på sig och göra vaddetnuär hur mysigt det än är i sängen eller hur trött och lost man än är, är ju ungefär det jobbigaste som finns.
så man vill ju helst inte uppleva det två gånger under ett dygn, en räcker gott och väl ><

men vi fick träffa små PUPPIES idag :D
jag är helt klart en kattmänniska, men valpar är ju ändå så sjukt söta ^^
3 stycken små wheatenvalpar ^^


så ser de ut!
wheatenvalpar alltså
tog kort på dem vi såg idag, men när jag omformaterade datorn glömde jag förstås att spara kameraöverföringsprogrammet, och har förstås tappat bort skivan
och ids förstås aldrig styra upp det heller
so there are no bilds atm

nu blir det sova
ont i magen :(
whyy :(

2 kommentarer:

Mli sa...

Varför kommer inte mina kommentarer med?! :(

saralovisa sa...

Malin paulina kunde mån efter klockan 14 kan du då? =)