27 maj 2008

100 hundra cien C


det är blir mitt 100ade inlägg!
mätal
jag kan bara hundra på tre språk. det var ju lite pinsamt. jag kan ändå räkna till tio på sex stycken. och till tre på sju.
men nu blev det sifferoverload Oo

nu har jag varit och tränat och snart ska jag tvätta håret så jag blir snygg chaufför till ikväll!
sen ska jag plugga och ikväll ska jag packa.
har inga mer föreläsningar den här veckan, det är så ångest! man får sån press på sig att styra upp sitt liv och vara supereffektiv!
eller okej, lite lyxproblem.
det är faktiskt extremt skönt att få planera sina dagar helt själv.
så jag ska inte klaga!

jag känner att jag blev lite ägd av puma. mina kattgrejer har hitills gått på 1800 kr. och jag har inte köpt mat eller sand än Oo
antar att det indikerar hur jag kommer vara mot mina barn ><
jag får skylla på att jag har det i generna ><

1 kommentar:

Jasmin sa...

hundra på finska är sata :) låter jättefult :P