29 maj 2008

nyfärgat hår


nu har jag köpt ännu mer grejer..
det var inte meningen :$
någon som har flyttkartonger att ge mig? Oo

har varit så trött senaste dagarna. inte som att jag vill sova (vaknar sjukt tidigt typ 8, av mig själv!!) men som att jag inte orkar resa mig upp och göra nånting. hela kroppen känns tung och stel :/ konstigt.
xtravaganza lovade ju att jag skulle bli pigg!
men de lovar iof mycket de inte håller ><
jag tror att jag har kommit fram till att fortsätta på helfart i 2 veckor till. vi ska ju ändå bara flytta in och sånt så förhoppningsvis går det fort. sen får jag se om jag pallar en vecka till. jag måste ju få äta tårta på min födelsedag :O
som wege sa, sen när jag är färdig med det här kommer det nog kännas sjukt värt det. det är bara nu mitt i som det känns asdrygt och ovärt.

sen så saknar jag inte att festa alls faktiskt. inte än i alla fall.
men det kanske är för att det inte har blivit riktig sommar än. det blåser så kallt :(
fast idag var det iof nice! men jag måste sitta inne och plugga..

dagens låt i alla fall:
chumbawamba - thubthumping

dagens lol:
"egoina" - orka bråka om nån har kopierat nånting från någon annans BLOGG! varför tar folk bloggar så seriöst?? Oo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man hamstrar så galet mycket grejer precis innan man flyttar hemifrån! Och sen fyller man på med lite saker till.. och lite till... och får flytta till en större lya! Hur stort blir det för dig?

Jasmin sa...

emo :D fast du är söt. och du måste äta tårta när du fyller år! sen fyller jag också år och sen drar vi fetkalas tycker jag.

haha chumbawamba :D den är ju mysig och nostalgisk faktiskt.