04 maj 2008

seg helg


ja hej
i helgen har jag varit den lataste människan någonsin.
ingflyttningsfest i fredags hos puma och cristoffer. det var asnice och jag blev asfull och KRÄKTES. men kräkas är bra för då blir man inte bakis. inte i huvudet i alla fall. men resten av kroppen har inte riktigt varit med mig i helgen.
så i lördags förflyttade vi oss till mariehem igen och åt pizza sen rörde vi oss inte mer på hela dan. klockan 22:00 handlade vi middag och åt. bara det var helt sjukt duktigt.
det är galet hur fort tiden går när man är bakis! den bara rinner iväg! riktigt störande.
och så idag. jag tänkte att "vilken tur jag har ju en hel dag till på mig den här helgen så jag kan plugga!"
meeen tror nån att jag gjorde det? neeej.
jag har spelat dataspel i typ 9 timmar. nördigt men sant.

how to slösa bort en helg!

anledningen till att jag inte berättar så mycket om fredagen är att jag inte minns särskillt mycket. jag blev full sen blev jag jättefull och allting gick jättefort sen vet jag bara att jag åkte hem och kramades med toalettstolen ett tag medans wege försökte få mig att komma och lägga mig.
men jag minns i alla fall att det var kul fram tills dess!
och så har man ju kameran just för att hjälpa till vid sånna här tillfällen! bilddagboken säger jag bara.

nu ska jag försöka sova men det kommer gå jättedåligt för jag har suttit still hela dan.
och så ska man upp och vara intelligent och engagerad före 7 imorrn.
misääär

Inga kommentarer: