17 maj 2008

allmänt svamlel

hej!
imorgon åker jag till sthlm!
världenssötastealice ska döpas och jag är ju då gudmor till världenssötastealice så jag ska nog stå och hålla henne i kyrkan ^^ om hon inte har hunnit bli stor nog att stå själv förstås :O

annars satte jag just på dragonforce (lol). lyssnar på dragonforce. jag har fått så konstig musiksmak!
eller konstigare

dieten går sådär. eller jag har ju hållit den, men har varit GALET trött idag. blodtrycksfall och sånt hela tiden :(
jag saknar så att tugga på nånting!!!
men imorrn ska det bli bättre säger de.
(om nån undrar vad jag håller på med: xtravaganza)

nu måste jag sooovaaa
tänk att det är helg!
jag har så mycket att göra varje dag oavsett om jag är ledig eller inte så det märks som ingen skillnad :(
men på söndag ska jag få träffa IRIS! <3
hihi
godnatt!

2 kommentarer:

Puma sa...

HEJJA! tänk att du bara ska hålla på i två veckor, sen kommer du känna dig sjukt tacksam bara över att du får äta sallad och bönor! (det kanske är det det går ut på?)
Jag saknar dig! puss!

Jasmin sa...

._. jag saknar dig också. hoppas blir piggare snart och att det känns asvärt sen när det är över :)