25 maj 2008

högen växer


hemma från ikea och jag har så mycket saker att jag kräks på dem!! orkar inte ta tag i dem.
jag vill flytta nuuu

men fixade faktiskt adressändringen förra veckan så det är inte långt kvar! inte långt kvar alls ^^

jag är så hungriiiig
en helg i en annan stad helt utan rutiner höll på att döda mig. Oo godis överallt, fika överallt, chips, resturanger, hotellfrukost, mcdonalds och alla möjliga hägringar plus att vara allmänt trött efter att ha ränt runt på ikea hela dagen idag, jag har varit nära att ge upp!
men icket.
jag härdar.
still standing så att säga.
två veckor i övermorgon.
kommer jag att klara 2 till? aah
Oo

allmänt lol var ju att det fanns ett xtravaganzagym hotellet.
jag känner mig pikad.

rod stewart var i alla fall bra men jag frös som ett cp :(
trots att jag hade vinterjacka och vantar.
medelålders fulla människor är inte kul.
hu.

nu vill jag göra nånting roligt innan det blir måndag och döden men jag borde plugga. lezen.

1 kommentar:

Jasmin sa...

tack för smset! världens bästa wie.