28 maj 2008

lezet dietinlägg

mu :(
vägde mig imorse och hade inte gått ner så mycket som jag hade hoppats
= dilemma.
antingen går jag på helfart (soppor och shake:ar) i 2 veckor till men då måste jag gå på halvfart i säkert 4 veckor! halvfart innebär att fortfarande äta äckelshakear men 3 små mål mat om dan också, bestående av bara protein och grönsaker. så jag kan ändå inte äta riktig mat eller festa eller nånting :(
eller så går jag på helfart i 3 veckor till och får börja äta helt normalt typ i början av juli. men tree veckoor till känns så längeee :( jag är så less redan nu!
vad ska jag göra? :(
lezen
dålig kropp

2 kommentarer:

Jasmin sa...

kör på det du hade tänkt från början. eller skit i allt och sup dig lycklig med mig. eller nä... gör inte det.

Puma sa...

svårt :s men om du går på halvfart får du ju äta annat än det du gör nu iaf, så då tror jag faktiskt seriöst inte att det skulle sabba någonting om du festade en dag. (på halvfart alltså)

ogenomtänkt!