18 maj 2008

hemma, krrkrr

hemma igen! det var en snabb visit i hufvudstaden. dopet gick bra fast alice blev lite mammig efter ett tag och ville inte sitta hos mig. men hon sa ingenting när farbror prällen tog upp henne. hon såg bara lite arg ut ^^

jag är så kär i iris! sötaste lilla kissen ever.
monsterkissen ^^
lava däremot är inte så klad. hon har fått några utslag IGEN och nu är hela högra ögat igensvullet :( varför :(
får ringa veterinären imorrn igen. jag som hade tänkt att få sova ut! icket.

xtravaganza påstår att idag ska jag känna mig pigg och full av energi. jomen hej. är astrött, men det kan iof bero på att jag steg upp 7 imorse. men håller på att frysa ihjäl! saknar mat :(
de lurades lite för i början sa de att det var 2 veckor som gällde för den här delen (påsmat alltså. uh) men sen kom det fram att man ska helst köra på det i minst 4 veckor eller tills man nått 5kg ifrån sin målvikt. lezen. vi får se om det känns värt det. 2 veckor ska jag väl härda ut i alla fall!
det känns bara som att det är värt det att kämpa med det här nu och gå ner en massa kilon på några veckor istället för att gå på dryg bantningsmat och väga gram och skit i typ ett halvår. så jag försöker allt vad jag orkar!

idag är det annars TVÅ VECKOR tills vi får tillträde till lägenheten! jag längthaaar :D
börjar bli lite stressad bara, har inte börjat packa nånting och inte köpt alla möbler Oo time to shine! eller nåt.
nu ska jag ätaaa

Inga kommentarer: