10 maj 2008

blondinbella


jag vet att jag är hundra år efter men jag har ganska nyss upptäckt "fenomenet blondinbella". det är faktiskt väldigt kul. jag känner faktiskt inte att jag blir arg, hon är bara väldigt underhållande ^^ (även D's kommentar om elias polissamtal gjorde just kvällen lite roligare)
en sak man kan fundera på är ju dock hur i hela friden det går att bli rik på en blogg?? alltså jag förstår att hon har blivit kändis och att hon kan använda sig av det för att få fler läsare och reklam osv, men hur är det möjligt att leva på sin blogg?!
BLOGG! det är väl bara ett tidsfördriv, hur kan folk ha så lite att göra att de kan lägga ner så mycket tid på en blogg att det går att leva på den - både blondinbella och läsarna?!!
det förstår jag inte.
förklara gärna.

och så får någon gärna berätta för mig om hjärnhinnornas utbredning på lumbal och sacral nivå för det går inget bra för mig att hitta det. och jag måste kunna det tills på måndag Oo
hjälp!

ja ja
ingen mer tid att sitta här och slöa
Oo

1 kommentar:

Jasmin sa...

men tidig ;)

kissie.blogg.se är mycket mer underhållande ^_^