19 maj 2008

mer svamlel

hm idag vet jag inte vad jag ska skriva för världsomvälvande tankar.
Oo

jag mår rätt bra just nu. har varit och tränat och jag tror man mår mycket bättre av det. det är iof en del av grejen med xtravaganza men jag har inte haft nåt möte med personliga tränaren förrän idag. (mwaha jag har en pt! nu jävlar kan eva longoria och resten slänga sig i väggen! haha)
men tidigare idag och igår mådde jag bajs. den här dieten är egentligen ingenting jag skulle rekommendera åt nån. men nu när jag har härdat i 6 dagar måste jag ju ffs slutföra den. misär eller inte.

det finns dock mycket som gör livet värt att leva ändå. heh.

bra saker:

* 1 vecka och 6 dagar tills vi får tillträde till lägenheten
* 2 veckor och 3 dagar till sommarlov (enda fördelen med att plugga!)
* 3 veckor och 3 dagar tills iris kommer till oss <3

på onsdag ska jag gå till midgård och vara duktig och plugga med jazi!!!
det kommer bli läskigt.
tänk om jag träffar maud.
Oo

Inga kommentarer: