08 oktober 2008

blondinnisse

alltså på riktigt.
kan det finnas någon bögigare människa än blondinbellas pojkvän??
såhär ser han ut. notera pyjamasen. pyjamasen.

jag kan inte fatta att den här killen är 24 år!
baserat på hans blogg skulle jag gissa typ... 17?
och alla jävla grejer han säger om norrland! (han är ju stolt "norrlänning" själv eftersom han är från övik)
hur han pratar om "oss norrlänningar" och vad som skiljer "oss" från stockholmare! det är PINSAMT! han är ungefär den mest stockholmska stockholmsbögen jag har sett! jag känner absolut ingen gemenskap med "storstadspojken", och jag tvivlar på att NÅN i norrland gör det ffs!
usch vad han stör mig.
läs inte hans blogg då!
nej det gör jag inte, kollade bara in i 5 sekunder. det räcker för att få rysningar, jag lovar!
blondinbellas läser jag däremot. måste jag erkänna. den är intressant, hon är provocerande men intressant. hela hon är alltid ett bra ämne att störa sig på och blogga om också ;P

förresten!
irisbäbisen är sjuk :( :(
hon är förkyld! tror jag. hon snorar helt kopiöst mycket! hon hade lämnat en PÖL på min datastol idag! det är konstigt snor också, alldeles genomskinligt och som vatten.
men veterinären säger att så länge hon äter, leker, inte har grönt eller gult snor eller får feber är det lugnt!
men jag tycker inte om när lilla plutten är sjuk :(
tvättade hennes svans idag för hon hade legat och snorat på den. hon blev så sjukt störd ^^ jagade den i den i cirklar en massa, sen tvättade hon den i säkert 45 minuter. fniz

nu sovaaa!
skola imorrn
ska vara seriös nu
sådetså Oo

2 kommentarer:

Jasmin sa...

haha vilken tönt ;D kolla in kissie då: http://kissies.se/ roligaste ever.

Anonym sa...

Haha, har du inte sett bilden då han har har, ja hör och häpna, en nattskjorta på sig! Det var absolut det roligaste!

har kikat in i din blogg ett par gånger, det jag tycker är mest kul är att som du skriver ,minns jag dig faktiskt precis. du pratar så! haha :) kram