06 oktober 2008

welcome to tantville!


godmorgon!
i has a tantfrisyr ^^
and i like it!

måndag och allt vad det innebär. TRÖTT! hade i och för sig sovmorgon till 10. men i och för sig. så satt jag uppe till 1 och skrev klart sista arbetet till människans livsvillkor. sen satt jag kvar till 2 och shoppade med puma.
men kläder har ingen dött av ^^
jag håller seriöst på att byta ut hela min garderob!
nån som känner sig sugen på att få nåt av mina andra kläder för en billig penning?
ska ändå slänga ut ett antal säckar med sånt som jag är less på/aldrig använder (en hel del alltså) och det känns som jag borde försöka tjäna pyttelite på det i alla fall!
speciellt eftersom jag har lagt ut en massa tusen som jag inte borde ha gjort på alla nya grejer!
tradera finns ju förstås. men det är så dryyyygt!
><

nu borde jag bege mig och träna core. träna överhuvudtaget (tjockis). och träna core för att jag seriöst börjar få problem med ryggen! (jag matchar min frisyr Oo)
men jag orkar inteee.
varför är det alltid såhär?
när man är ensam hemma blir man så sjukt ineffektiv! i alla fall jag.
kan ingen komma och slita upp mig ur min alldeles för bekväma stol? ><

annars funderar jag på att investera i en liten kisse till ^^
kanske ^^
jag har span på en! ^^
annars blir det nog bara iris tills hon förökar sig
Oo
KISSEBÄBISAR!!!! <3<3<3

nu. måste. jag. röra. på. mig.
ih

Inga kommentarer: