02 oktober 2008

bye bye mjölkis


imorrnbitti försvinner mitt vita hår!
jag fetkrisar idag!!!
kommer sakna det så sjukt mycket! det är så fint!
känns som jag kommer bli en nobody med bara vanligt hår Oo
identitetskris!
jag vill fortfarande associeras med vitt och fluff!
:(

men om jag ska vara positiv
så känns det bra eftersom "alla andra" har börjat färga det vitt. inte alla förstås. men för många för min smak. (och det är modernt i höst/vinter! isch.)
att ha en sån "extrem" grej som vitt hår när det börjar bli ganska vanligt är inte så coolt direkt. så då är vanligt blont bättre.
och så kommer jag ju få bättre kvalité och det kommer sluta ramla av ><
och förhoppningsvis kan det bli långt! åtminstone så långt som jag hade förut!
och när alla andra har blekt sönder sitt hår så har jag långt och tjockt och fint!
kan man ju hoppas!

1 kommentar:

Puma sa...

Du kommer vara fin! Och du kommer ju fortfarande vara Blondie! Bara inte Vitis!