16 oktober 2008

shoppaännumera


(vem behöver photoshop när man har mina paintskills? XD)

hej
nu har jag hängt med puma i 5 timmar. det låter kanske inte så mycket men hon kom hit vid 23! det var mysigt i alla fall ^^
vi har shoppat mer. vi är klada ^^
hoppas bara på att alla dumma amerikaner vill samarbeta.

jag måste sitta uppe och vänta nu för wege ska stiga upp om typ en halvtimme och jag vill inte råka väcka honom. heh.
dygnsrytm frågetecken?
^^

imorrn ska jag i alla fall plugga. mycket. hårt. och länge.
haha

jag är så trött ><

fick en mobil idag i tidig julklapp. happiness! den har 5 megapixlar! det du!
det är nästan lika mycket som min digitalkamera! haha

nu vill jag sovaaa.
kommer säkert skriva en massa imorrn. så brukar det gå när jag ska plugga.
blondinbella har bloggpaus! vem ska man då ha roligt åt? Oo
livet är jobbigt ibland.
godnatt!

1 kommentar:

Puma sa...

alltså jag är helt amazed över hur du klippt in oss i samma bild! HUR?! Jag kan inte hitta några skarvar! WTF?
Fin bild iaf! ^^