13 oktober 2008

shoppashoppashoppamerashoppamera


(mitt senaste totally awesome cuteness fynd!)


jag tror jag har gått och blivit shopoholic! (pumas fel!!!!!!!)
bara beställer och beställer kläder och mer kläder! och jag kan inte gå på stan utan att handla nåt! (och nyss var jag ffs i sthlm och shoppade! och i augusti i göteborg och shoppade som fan!)
döden!
there will be no moneys for julklappar!! :'(
jag älskar julen. jag älskar att ge julklappar!
måste sluta vara så självisk och bara köpa kläder till mig själv Oo dålig!
(72 dagar kvar! ^^)

på måndag är det tenta i mikrobiologi och jag kan ingenting!
jag skulle ju vara uppstyrd den här kursen Oo
misär!
får bli nothing but plugg resten av veckan! (haha butplug)
men puma stjäl min lördag! vilken liten slyna :o
men hon är ganska mysig ändå ^^

now sleep
men först kolla vad jag ska köpa från gojane på onsdag.. :$

Inga kommentarer: