20 oktober 2008

SUCCES!!!

(<--- awesome osexigt but still!)

jag fick vg på förra kursen! förra nu-flummar-vi-järnet-kursen som jag hatade!!! min winning streak är still on! :D

nu är jag "ledig" fram tills nästa tisdag, då är det tenta, sen tenta igen på torsdagen sen en tenta till tisdagen efter det! normalt?! Oo
jag får ångest!

men idag vill jag vara ledig. sov 3,5 timme inatt. inte nice. (tenta imorse)
sov kanske 2 timmar sen när jag kom hem, men det blir så konstigt när man inte sover i ett svep. tycker jag i alla fall.
trött :(

annars, som kommentar om evelinas inlägg (egentligen klippet om tatueringsmässan i malmö):
JAG ÄR SÅ LESS PÅ ATT TATUERINGAR ÄR "INNE"!!!!
jag hatar att alla ska ha en tatuering nu, det spelar ingen roll vad det föreställer, bara de får ha en tatuering och känna sig tuffa(?)
jag fattar inte hur det kan finnas folk som bara går in på en studio och säger "jag vill tatuera mig, du får bestämma vad!"
WTF?!
en tatuering kommer sitta på ens kropp hela ens liv, värt att låta nån annan bestämma vad det ska bli, nån man inte ens känner?! tatueringar ska betyda nånting!
jag blir ledsen av att folk bara kastar bort det!
(typ som jag kan tänka mig att en superkristen tänker om resten av världen när vi firar jul med cocacolatomtar och prylhysteri Oo)
ÅH och det värsta är ju dessa "jag ska ha en liten diamant/fjäril/hjärta/stjärna på fotleden/skuldran"!!!! så GAY!
en delfin på skuldran måste ju vara tidernas värsta tatuering! (jag såg en i sthlm, den var seriöst inte större än 2 cm! var någonstans är det ens värt??!!) då ser jag faktiskt hellre tribals Oo

på tal om tatueringar :P
jag har planer för mina nästa 3, men jag är faktiskt inte så sugen på att göra nån just nu Oo vet inte varför, känns som jag vill spara på det. konstigt. men det är väl bra antar jag.

nu ska jag göra nånting kreativt av min lediga dag!
hoppas jag Oo

3 kommentarer:

Anonym sa...

helt fel att tatueringar måste betyda något.. sålänge man tycker att det är svinsnyggt och känner att man kan ha det livet ut borde det räcka? orka skaffa typ en kinesisk drake som ska betyda att man tagit sig ur något hemskt (eller nåt)! folk måste våga erkänna att dom tatuerar grejer för att det är snyggt och att dom hittar på ett skäl efteråt.. :)

Jasmin sa...

ja tatueringar med mening är så doll. men jag tycker ändå att man ska välja ut motivet själv. det tillhör ju ändå ens personliga stil, och har man ingen stil så behöver man ju inte tatuera sig ;D men ah. jag tycker ändå att man kan göra en tatuering "bara" för att man tycker att den är snygg.

malin sa...

nu måste jag ju kommentera >< jag menade inte att man inte kan tatuera sig bara för att det är snyggt, som en kroppsdekoration, men då är det ju en mening i sig och då har man väl en uppfattning om vad man tycker är snyggt och vad man vill ha! men jag hatar folk som går in till tatueraren och säger "jag vill bara ha en tatuering, du får bestämma hur den ska se ut!" :P