27 juli 2010

0 moneys


shoppade en massa mer idag..
it's like a druuug
haha
när man väl har börjat vill man bara köpa mer och mer ^^
men typ bara reakläder. i alla fall.
den här spännande klänningen var den enda jag köpte till fullt pris. och i väldigt hoppfull storlek. hehe.
eller, okej, inte väldigt.
men mindre än jag kan ha nu.
och som jag hoppas att jag ska kunna ha i höst!

när jag fyllde år fick jag de tre böckerna-bakom-true-blood-böckerna som har kommit ut på svenska av emma och nu har jag äntligen börjat läsa dem!
plöjde igenom första i söndags och igår. försöker läsa andra nu.
damn me att jag ska tycka så mycket om att läsa för det är jättebesvärligt med bäbis! antingen om wege är hemma tvingar jag honom att ta hand om hardy hela tiden (men det plus att jag blir lätt frånvarande när jag läser gör honom slightly irriterad :P) eller så försöker jag läsa samtidigt som jag ammar eller håller upp nån leksak framför hardy.
vilket aldrig funkar ><
och leder till att hardy blir arg ><
suck
men jag viiill läsa!
:C

hardymonstret håller fortfarande på att bökar med magen.
aaah
SÅ TRÖTT
han vaknar tusen gånger på nätterna och skriker hela dagarna för att han är trött för att han har vaknat tusen gånger på natten!
>____<
så just nu är det lite jobbigt.
men mellan skrik och sovperioderna skrattar han typ hela tiden! <3
han vet att han är besvärlig så han ser till att charma mig ordentligt också ;P






jag älskar de här bilderna för det ser ut som om han har hållit i kameran själv och posat! XD

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jag köpte bumbon begagnad med bord, men jag har sett borden säljas på barnens hus förut. Dom kostade en dryg 100-lapp vill jag minnas. Har dom inte hemma kan dom säkert ta hem.

Smart att sy egen dyna. Henry har också slagslida i matstolar fortfarande, men vi proppar kuddar och handukar runt honom. Nu orkar han sitta längre stunder än förut.

Ha ha... det der verkligen ut som att han fotar sig själv. Bildserier på bäbisar är så sött för då ser man verkligen deras skiftande minspel.

saralovisa sa...

haahahah underbara bilder!!!! :)

Åh vad jobbigt att aldrig få en lugn stund, stackars Hardy om han bara kunde sova på nätterna så att han skulle orka mer..

Härligt med shopping!

Sv: tack Malin, det är verkligen en enda röra! Jag ska börja jämföra och kolla för jag blir inte klok! :)
ja, fatta att det bor en liten människa i mig. Det är helt otroligt!