19 juli 2010

jäst

oh jesus vad jag är mätt!
kom hem från stugan idag och upptäckte att vi hade en massa bröd som gick ut idag, så jag gjorde en improviserad smörgåstårta och den blev sjukt mastig! (haha vilket ord egentligen)
men jag lär ju inte vinna nåt biggest loser den här veckan.. åt glass och massa grillat i helgen också -_-
men det var tasty! ^^
ingen mening att plåga sig när man ändå inte kan göra det på riktigt! hehe
när jag har slutat amma då jävlar!
tills dess känns det nästan som att man lika gärna kan unna sig, det är ju sommar och allt... eller vad säger du emma? ;)
dock skulle jag såå gärna gå ner en massa kilon och kunna köpa fina kläder.. ååh men det är så många kilon och så värdelöst att banta utan att kunna banta!! aah
(såhär låter det i min hjärna hela tiden! heh)


imorrn blir hardy 3 månader!
storkillen :)
det firar han dock med att vara sjukt grinig :(
han har fortsatt bajsa flera gånger om dan, sover allmänt dåligt och på dagarna vill han bara äta, sova eller gråta!
förstår inte vad det är! :/
förhoppningsvis kan bvc ge nåt bra råd.
det lustiga är att william typ är exakt likadan! har de blivit sjuka? eller är det värmen? eller vad händer? :/

Inga kommentarer: