03 juli 2010

bara jag


jag fick en ny kamera i födelsedagspresent!
den tar jättefina bilder! :D

även på mindre vackra motiv...
det är lite det som är problemet
det här är ju faktiskt min blogg, inte hardys! vart tog jag vägen i allt mammande liksom? men just nu känner jag mig ofta mest bara trött,
och framförallt TJOCK!
(your witness:)


men det går framåt!
shoppade till och med från la redoute (OBS!! FETREA!!) nyss!
det var första gången jag köpte nåt till mig själv typ sen jag blev gravid!
och nu är det som om dammen har brustit, haha! vill shoppa meeeer!
det som hejdar mig är dock att det är inte lika kul att enbart kunna köpa kläder i storlek 44 och uppåt Oo
men som emma skrev, vi ska köra lite biggest loser i höst! tävla i percentage of weightloss, väga oss framför publik (okej, wege och ante ><) i underkläder och hela baletten! haha ><
skulle vilja börja nu egentligen, sjukt less på att vara tjock, men man får inte banta medans man ammar, och då är jag som jag är och tycker att då får det vara och svullar järnet istället! :P

men nästa sommar (lol) ska jag se ut såhär och köpa den här klänningen!!


så det så!

nu vaknar hardy..
fördelen med att han blir större och större är att han samlar mer och mer sömn på natten istället för dagen, och då får man lite mer "me-time" (och "we-time" med wege, hehe)
men förutom vikten och de vackra bristningarna på hela min mage gör han mig så sjukt lycklig lilla skrutten, så jag mår ändå oförskämt bra nuförtiden :)
borde väl bara akta mig för att "gömma mig" bakom hardy och att vara mamma, och ta och styra upp mig själv också!

oh
ps,
JAG OCH EMMA SKA SE ECLIPSE PÅ MÅNDAG!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D

och spoila så mycket ni vill ni som har sett! jag har ändå läst boken och den är ändå bättre!!! sådetså!!! ><
längtar dock sjuukt mycket efter vampyrfighting och specialeffekter ^^
hihii

snart blir det stugan!
wege och ante ska fiska Oo
yay Oo

3 kommentarer:

isabelle sa...

men du är ju bara fin!

saralovisa sa...

Visst var dom!

ja, jag har inte skickat bilder på msn sen gymnasiet men det låter väl som en bra idé? :)

Puma sa...

yay malinblogg!