05 juli 2010

iiiiiih


(emma: förlåt att jag tog den bilden, men den andra blev suddig!!)


ikväll tog jag och emma ledigt i några timmar och såg ECLIPSE! (nej, det går inte att skriva med små bokstäver! ^^)
:D
den var azm såklart!
naturligtvis hade den kunnat vara längre (jag hade säkert inte ens märkt om de hade gjort den 5 timmar lång, heh) men de hade ändå tagit med det mesta jag ville ha i alla fall
och SÅ azm effekter!
älskade alla fightingscener <3
romantiken tänkte jag faktiskt inte så mycket på eftersom den blir så "halvdan" jämfört med böckerna när det blir så uppspeedat, men emma tyckte det var jätteromantiskt så de hade nog lyckats med det också ^^

azmest bok = azmest film!

nu längtar vi till breaking dawn!
:D

1 kommentar:

isabelle sa...

den var KUNG!!! jag blir alltid så glag när jag sett twilight-filmerna!!!