16 juli 2010

16e!

herregud vilket lidande!!
hade inte internet på hela dagen igår!!!
waahh
alltså jag klarar mig ju utan när jag är i stugan och så, men när man inte har det hemma där man är van att ha det blir man så SJUKT frustrerad!
och jag kom på typ HUNDRA saker jag behövde googla igår!!
säkert bara för att jag inte kunde!
><


annars så fyller wege år idag!

GRATTIS MIN EKI!!! <3
("eki" började som "älskling", blev "eelskling", sen "ee-king" (typ) (tänk babyspråk), sen helt enkelt "eki"! haha ^^)

fest här ikväll!
men jag och hardy blir bortskickade till stugan :'(
heh
nämen det är väl bäst. jag skulle gärna vara här och få träffa lite folk och så, men det skulle nog vara svårt att få hardy lugn och att sova sen.
blir senare i sommar/höst nån gång istället!
eller kanske efter williams dop som sagt :)
då vågar jag nog dricka också eftersom hardy snart ska börja med mat så det är inte hela världen om amningen skulle bli knäpp av att pumpa ur. förmodligen händer det nog inget, men min mjölk har ju inte varit helt pålitlig, så jag vill inte chansa!

ja ja
nu har jag fått använda internet i alla fall!
nu är jag nöjd ^^

Inga kommentarer: