01 juli 2010

1a juli!

IDAG FYLLER JAG ÅR!!!
:D

det känns som jag är den enda i världen som fortfarande älskar min födelsedag, haha!
vet inte varför, man gör ju inte så mycket, och man får inte så många presenter längre, men det är som mysigt ändå!
kanske för att jag är ensambarn och får rätt mycket uppmärksamhet på min födelsedag ändå trots att jag är gammal ^^ hehe
fast nu lär det väl vara hardy som får all uppmärksamhet framöver...
inga fler julklappar till malin Oo

har tyvärr ingen bild på mig själv, för jag har inte fotat mig själv på flera månader känns det som Oo
men det finns ju nån annan som är så mycket sötare! :D
så det blir en bild på min lillälskling som vanligt istället ^^ (och storälskling!)


ljust i stugan? ^^

2 kommentarer:

Ebba o Petter sa...

Grattis! :D

Johanna sa...

okej! ja det händer ju ganska mycket i fjärde boken så de kanske är lika bra :) anyway, grattis på födelsdagen!!