11 juli 2010

BJ

ohnooes
imorrn börjar det Oo
biggest loser á la gravidtjockisarna-malin-och-emma
haha
blir dock inte så hårt i början eftersom man inte får banta när man ammar.. bara inget godis och promenad varje dag! (förhoppningsvis) (><)
därför kände jag att jag förtjänade att äta ben&jerrysglass och godis ikväll ^^
the last supper typ

åh
just ja
jag skulle ju äta kanelbulle, men nu har jag borstat tänderna!
attans :(
kanelbullar har varit (är) mitt efter-graviditets-craving Oo
hade typ inget när jag väl var gravid! men nu vill jag ha kanelbullar JÄMT! mmmmm

i fredags blev det tacos(fajitas!) hos emma och ante, i går var vi hos wege's föräldrar i rödåsel och idag blev det stugan!
helgerna är så hektiska!
varför är inte alla andra lediga på veckorna som normala människor?! ><
heh


hittade bilder hos wege's mamma
notera TJOCKHETEN!!!! Oo


biggest loser är såå behövligt
dock väger jag iaf 14kg mindre än på bilden.. alltid nåt..

Inga kommentarer: