05 juli 2010

redd

usch
jag drömmer aldrig mardrömmar, det händer kanske en gång per år. men min version av mardrömmar är istället INSEKTSDRÖMMAR
-_-
då vaknar jag och hyperventilerar/grinar/skriker
inatt drömde jag att jag var i thailand, och frågade en kvinna på hotellet där vi bodde om det fanns giftiga spindlar där.
"ja, det är lite lustigt, vår skadedjursutrotare vågar inte ens ta hand om den här sorten för att den är så giftig, haha!" sa hon och så skrattade hon och mamma och pappa! och jag typ "VAD ÄR DET FÖR ROLIGT MED DET HERREGUD!!!"
sen tittar jag under min stol och där är det JUST EN SÅN!!! aaaaaah
i died Oo
vaknade och grät nästan!
och wege märkte inte ens nånting! sad :(

insåg också att jag kommer aldrig åka till thailand eller liknande land långt bort ><
skulle aldrig kunna slappna av ens så det skulle inte vara värt!


monster


annars
så hatar jag amerikaner Oo
såg på how i met your mother igår och det var avsnittet med "sven" (om nån har sett det)
om de är ett SVENSKT arkitektkollektiv, varför har de då DANSKA efternamn och bryter på TYSKA?!!
arg!


(spegelvänt? Oo?)


dagens i-landsproblem
men jag fattar inte hur man kan vara så dåliga!!!!
eller gör de det med flit?
jag skulle aldrig kunna stå för nåt sånt om jag gjorde en film eller nåt! naturligtvis har jag ingen aning om vad det är för skillnad på t.ex estländska och lettiska efternamn, men jag skulle KOLLA UPP DET!
och det är inte för att jag är världens mest analfixerade* person, det är bara så disrespectful!!
ARG
><


ECLIPSE IDAG!!!!!!!!!!!!!
aaaaaah
aaaaaaaaaaaah :D


* Ordet analfixerad och liknande används i vardagligt tal om beteendet hos en person som retar upp sig enormt på bagateller. (wikipedia)

Inga kommentarer: