13 juli 2010

slut

idag är ingen bra dag för mamma-malin
hardy har sovit värsta dåligt senaste nätterna, gnölar och håller på. han somnar oftast om själv, men man blir ju ändå väckt hela tiden så vi har fått sova kanske 6-7 timmar uppdelat på små 1, 2 eller ibland 3-timmarspass..
ett tag går det ju bra men jag tror det är typ 5e natten i rad nu, och jag är trööööött
han verkar ha ont i magen, men jag vet inte varför. vi ger honom alla droppar vi brukar och jag äter inte direkt annorlunda, har bara slutat med godis.
:(
nu är ju dessutom wege borta hela dagarna och spelar in deras dumma skiva :(

så nu har jag gjort nånting dåligt
satte hardy i babysittern framför tvn.. men han är i alla fall lugn en stund!
han lär väl också vara rätt trött
jag undrar om han gnölar i sömnen, eller om han också vaknar varenda gång :/

ja ja
bara att härda
men jag får ju inte ens tröstäta godis >< åh


:(

2 kommentarer:

isabelle sa...

kan det inte vara att han inte tål typ mjölk? alltså.. att han inte tål komjölk som du dricker?

mimmi sa...

Eller sockerabstinens? Och att han har fått mer fart på magen och är tröttare utan det?