08 juli 2010

why so varmt

igår var jag på stan med emma (och hardy och william förstås).. eller, när jag kom dit hade emma redan köpt det hon skulle ha så vi köpte lite mat och gick till nina :P
sen blev det grillat på kvällen ^^
alltid så nice!
och grillraketen! så sjukt bra kött! :D haha

idag mår jag konstigt Oo
vet inte riktigt vad det är. är trött, frusen ena sekunden och brinner upp nästa, och på sjukt dåligt humör!
why?
har graviditeten gjort att jag har fått mega-pms? jag som typ aldrig ens har haft pms? och kan man ha pms om man inte har mens? (ammar)
confused Oo

hardy är inte så glad heller verkar det som. typiskt.
övertrött som vanligt. men i den här JÄVLA VÄRMEN (pms? som sagt) är det typ ingen av oss som orkar gå och vagga honom.. och han somnar aldrig av sig själv :(
när lär de sig det?
eller måste man lära honom det? är det det enda sättet?
suck

så trött :(

Inga kommentarer: