25 juli 2010

hm

ouch vad mätt jag är!
har typ ätit godis och cheeserings till lunch och pizza till middag.. uuh
jag är så himla kass!
antingen bantar jag eller tjögar järnet!! varför??
varför kan jag aldrig hitta och må bra i nåt mellanläge?
ååh
men snart orkar jag inte amma längre heller känns det som. idag har hardy bara ätit och ätit och ätit hela dagen så jag har alldeles ont i brösten ><
jag vet att det är förmodligen för att han behöver mer så han "ammar upp" mer mjölk, men det är så jobbigt och jag är less :(
man blir så trött av att amma också, och så är det så ofta, varannan timme heeela dagarna. och typ var tredje timme på nätterna nu när han har ont i magen.
åh vad jag önskar att han kunde bli bättre i magen igen!
vi blir så trötta, alla 3 :(

gääsp

2 kommentarer:

Johanna sa...

Exakt, till hösten. Haha ja jag får försöka uppdatera så mycket det går!;)

En drake, exakt vilken är inte bestämt än då. Men troligtvis kommer den hamna på sidan av överkroppen, alltså typ från revbenen och neråt. Knepigt att förklara men ja, och lagom stor! hehe:)

saralovisa sa...

Åh din lilla stackare Malin, det låter sannerligen påfrestande att amma!
Försök hitta balasen mellan bantning och tjög, försök försök! :) Jag ska hejja på dig!

Jamen det är ju svårt med namn, men det blir ju alltid rätt tillslut!
Idag går det ju inte ens att tveka på att Hardy är just en HARDY :)