19 oktober 2009

basket case

dålig på att blogga har jag blivit
Oo
nyss varit på föreläsning, fysiologi. det verkar bli rätt lätt som jag hade hoppats ^^ blir skönt efter mördar-kemin Oo

nu tror jag att jag ska spela dataspel ^^
helt hopplös
i knows!

anledningen till att jag inte bloggar kan ju i och för sig vara bristen på nåt vettigt att skriva ><

laaal, förresten
inatt drömde jag att jag var i mina morföräldrars stuga och det var en massa katter som födde kattungar på löpande band och alla ville typ döda mig, så jag lyckades stänga in dem i ett sovrum och var tvungen att skynda mig göra guacamole för det var det enda som bet på dem!
mycket logiskt!
Oo

2 kommentarer:

sara sa...

malin man får vara dålig på att blogga ibland! Det är en rättighet!

Ja!! Hur menar du, i nya huset? =)

Josefin på ICA sa...

Ja, det är en klar fördel att jag får kommentarerna på mail med wordpress-blogg. :) Annars hade jag missat alla kommentarer.'

Ska du fara på Emelies halloweenfest nästa helg (30/10)?