06 oktober 2009

tjockast i hela världen

usch
cpdag
arg
jag trodde ju som att när man går på mammabyxor skulle det inte vara några problem, men WTF! tydligen får man inte ha rumpa ens om man är gravid!!! Oo
på h&m hittade jag ett par i storlek 46(!!!!!) som jag kom in i men går jag upp nåt mer lär jag ju inte kunna ha dem heller! (har inte så stor mage än, men kan inte ha mina gamla byxor så jag tänkte ska man lika gärna köpa nya kan jag ju köpa mammabyxor)

och lilla mirakel som ska vara så duktiga på mammakläder hade bara upp till 31"
W T F
de har ETT PAR jeans som går upp till storlek 56 och de är såhär vackra:

roligt att TANTBYXOR är det enda man har att välja på!!

tydligen måste man vara smal för att kunna ha gravidkläder Oo
vad logiskt Oo

arg

2 kommentarer:

SARALOVISA sa...

Men herregud!!!!!
Blir ju fan less!!!!


Haha lärarhuset?? noooo koll!
Men .. är det långt till busshållplatsen vid universum?

KusinEmma sa...

Jag har hört om det där problemet förut, men det ska tydligen finnas bra och stora mammabyxor på nätet! :-) dock kanske det är lite svårt att köpa byxor utan att prova!

åh vad vi ska mysa med våra magar och bebisar sen! :-)