21 oktober 2009

malin x2


Malin completed the quiz "Vem är du i Mumindalen?" with the result Mumin.
Mumin lever livet till fullo, och betraktar omvärlden med en känsla av förundran inför glädjen i så enkla saker som att plocka vackra stenar och snäckor. Han är naiv och entusiastisk, beredd att tro på vad som helst och synnerligen godlynt.


roligt att det låter exakt som jag, ibland!
och så ibland kan jag vara sjukt ångestig och arg och tycka att allt är meningslöst Oo

men jag har typ alltid haft helt olika personligheter, kan aldrig svara på såna där test när man ska räkna ihop vilket alternativ man fick flest av. det blir ALLTID lika många av två olika!
det är som att jag är två olika personer, en som är happi och kreativ och lite naiv och sånt och en som är skeptisk till allt och logisk och besserwissrig och lite aggressiv.. :P
eller så är det väl att alla har olika personlighetsdrag (man är ju inte bara likadan hela tiden) men mina passar väldigt dåligt ihop Oo så jag känner mig lätt schizofren ibland

now sleepies
shoppa fläktkåpa imorrn Oo

Inga kommentarer: