05 oktober 2009

miss lyckad

hm
jag är en dålig tjej. alltså Oo när jag är ensam hemma gör aldrig jag såna där mysiga saker som typ fixar en kopp te och läser under en filt, eller bra saker som städar eller pluggar, eller sånt som jag bara önskar att jag gjorde, typ målar! (som sara^^ sara är typ motsatsen till mig i det här avseendet! haha)
jag utnyttjar inte tiden till att vara varken mysig, duktig eller kreativ, inte ens nu på hösten när jag bara känner hur mycket jag vill göra det!
vet ni vad jag gör?
det är det som är det värsta
jag degar vid datorn/tvn och väntar på att wege ska komma hem!
hur töntigt och needy och absolut INTE bra-duktig-självständig-tjej är inte det??
inte bra malin Oo

grejen är att jag har inget emot att vara ensam, tycker det är ganska nice, men av nån anledning tror min hjärna att så fort wege kommer hem kommer det hända nåt roligt så det är inte lönt att börja göra nånting innan dess. typ. SÅ SJUKT TÖNTIGT!
nej, nu måste jag make-over:a mig själv eller nåt
jag har ju till och med en ny hårfärg så det kanske är ett bra tillfälle

whish me luck Oo

in other news:
idag börjar hantverkarna styra upp badrummet i huset! excited ^^
dock så har mitt illamående börjat om! tack Oo verkligen Oo var i alla fall på föreläsningen idag = success!
en annan grej som är jättekul är att jag har fått veta att en annan person ska få bäbis i maj!!! en månad efter mig!! ROLIGT ^^ (vet inte hur privat hon vill vara så jag skriver inte mer än så)

ååååh jag längtar så mycket till JUL! (på tal om ingenting)
jag vill ha jul nuuuuuuuu
jag vill lyssna på julskivor och gå och handla på stan när det är mörkt och lampor överallt! och strömpilen!! jag älskar strömpilens lampor!!!
iiiih
jag är ju som såhär hypertraditionalist så det är absolut förbjudet att lyssna på julskivor innan första december (undantag om första advent är i november).... men det kanske inte gills om man spelar dem bara för sig själv inne i huvudet? :$
längtalängtalängta!
hihi

2 kommentarer:

sara sa...

Promenad ja!!!!1 Se min lägenhet jaaa!!!!
ÅÅh vad roligt!
Kan vi ta det på dagen? Syster ville att jag skulle gå på bio sedan.

Men lilla gumsan! jag kan lära dig allt jag kan!
Sen jag kom hem från jobbet har jag spenderat min tid med att läsa damtidningar, äta två rutor mörk choklad och bara älskat mig själv!
Släpp datorn och gör de bah!

Vad hemskt att illamåendet har kommit tillbaka jag lider med dig!
ÅÅh malin jag är så peppad på torsdag!

Hihi btw satt idag och började knopa ihop en julmusiklista!!
Helt underbart!

sara sa...

hahah juste du skrev att du slutade tolv! Men jag kanske kan möta upp dig på universitet och så promenerar vi hem till mig? :)