08 oktober 2009

liten

idag träffade jag sötsara (kolla jag är på bild!)
det var mysigt ^^ hon gav mig pannkakor och chokladbollar :O
snäll sara!
^^

såhär står det om bäbis nu:
Stor som ett äpple. Vikten har fördubblats sedan förra veckan, nu väger bebisen 50 g och är 9 till 10 cm mellan stjärt och huvud. Bebisen samlar på sig kalcium och skelettet blir hårdare och hårdare. Bebisen kan suga på tummen och är i princip färdigformad. Blodsystem, hjärta, ögon, öron, armar och ben finns nu klara i miniformat inför framtiden.

sen vet jag inte vad jag ska skriva mer
får skriva nåt roligt sen!
nu måste jag plugga Oo
kommer DÖDEN DÖ imorrn
räkneseminaruim
jag förstår ingenting Oo
aaaaah

2 kommentarer:

SARALOVISA sa...

Ooooh äppelbäbis!!!!
Tänk att det var en liten äppelbäbis i min soffa nyss. Det är så mäktigt!

Jasmin sa...

iiiiih! du har en jätteliten människa innuti dig!!!!!! sötit.