18 oktober 2009

cepehoror

iihrrrghszhzzz
är sjukt IRRITERAD just nu
först tänkte jag tanka bilen men det går inte för att det går inte att låsa upp det JÄVLA LÅSET på tanklocket, jag fattar det inte!!! vrider man nyckeln åt ena hållet snurrar locket bara runt och går inte att skruva upp, vrider man åt andra hållet sitter det fast och går inte att skruva alls! whyyy?
och så försöker jag ringa wege som inte har börjat jobba än men då har han stängt av mobilen!
ARG
sen när jag ger upp och far hem möts jag av en väckarklocka som står och skränar (radio) för att somliga IDIOTKATTER har trampat på knappen som startar den som vanligt eftersom de hoppar från den till hyllan DÄR DE INTE FÅR VARA, SOM VANLIGT!!
sen sitter de och whinar och whinar och whinar för att jag inte gosar med dem!
ska inte katter vara bra på att läsa av kroppsspråk och röstläge? hur kan de tro att jag vill gosa med dem när jag hatar dem? ><

och just ja,
i trapphuset mötte jag vår efterblivna alkisgranne i linne och kallingar (briefs)
Oo
najs

jaja
kanske behöver äta lite ><
angrary ><

3 kommentarer:

KusinEmma sa...

hahha! det är hormonerna malin! :D

sara sa...

Hahahhaha nej vilken hemsk dag!!!!
Stackare, ät på!

sanna sa...

Får dom? :O ja det förklarar ju saken...fast ändå sjukt att skolan får så sjukt många exemplar , då är det någon annan som är jävligt generös ;)