24 oktober 2009

besviken

åååh
jag har fått så ont i ryggen
typ nere i ländryggen på höger sida
om jag ligger på rygg kan jag inte ens lyfta höger ben för det gör för ont!
dåligt, kroppen, DÅLIGT
><

jag hatar när min kropp... besviker mig Oo
när jag blir påmind om att jag är fett otränad och börjar bli gammal (jaja inte SÅ gammal, men man blir ffs äldre för varje dag, det går bara utför!)
eftersom jag hatar det så mycket tycker man ju att jag borde träna mycket mer, men neej
dålig malin! ><

nu ska jag ffs sova
skulle ha jobbat 11-19 idag men en tjej var sjuk så de frågade om jag kunde stanna till 21
tröööött
-_-

1 kommentar:

sara sa...

aaaaw gumman då!!
Fan vad drygt! Kör mitt styrketräningspass! Det lindrar mot ryggvärk.. vet att du hatar träning men du kan ge det ett försök?
kram på dig!

(Hihi simon tyckte föresten att du var en trevlig prick)