28 oktober 2009

mycket


jag känner att jag är dålig på att uppdatera Oo
men jag är hemskt distraherad av flytten och skolan, allt ska naturligtvis hända precis samtidigt!!
imorrn flyttar vi iaf, så jag vet inte hur det kommer gå med internet, jag hoppashoppashoppas att det ska vara som när vi flyttade hit och man bara behövde koppla in datorn i väggen så var det internet! halleluja! typ
men det lär det ju inte vara
jag tror vi ska ha internet från umeå energi Ôo nån som har/haft det som vet om det är bra?
förhoppningsvis är det bättre än här i alla fall. internet här på axtorpsvägen är visserligen snabbt när det funkar men det tappar connectionen typ en gång var 10:e minut!
en aning irriterande Oo

anyhways
nu ska jag packa alla mina kläder.. dödeeen
pis out!

5 kommentarer:

Josefin sa...

Vilken stadsdel ska ni flytta till?

sanna sa...

Jo, fast det gäller ju egentligen allt...det finns ju alltid supersmå risker att få olika biverkningar av typ...vad som helst :P
Men faktiskt! Det är skumt att folk tror att något som skulle kunna ge cancer eller whatever skulle ha blivit godkänt...xD

sanna sa...

bebis på väg?! :D men shit grattis!!

Josefin sa...

Vad bra! Nära jobbet och oss... :) Du lägger väl ut nån bild sen på radhuset. Man blir ju nyfiken. Skulle själv villa skaffa radhus eller åtminstone bostadsrätt i nederplan i framtiden nån gång. Vi ryms nog här i några år till tills det blir dags för syskon.

sara sa...

Oh wow.aah blir mycket för dig!
Jamen vi får hoppas att du har internet.. annars blir vi ledsna i ögat!

Lycka till!!