16 oktober 2009

it is done

bläaergh
nu är tentan gjord i alla fall
men det kändes allt annat än bra ><

alla som nånsin har känt att ni tycker om mig på nåt sätt:
snälla håll tummarna och be till de gudar ni tror på att jag inte får IG!
plz? :)
i gengäld lovar jag att styra upp tidigare till nästa tenta! hehe ^^

men GUD vad skönt det kändes nu när jag insåg att jag inte har nånting att göra just nu ^^
klart, man har ju alltid saker man borde göra (vuxen sux) men ingenting akut
aaaaaaaaah^^
jag tror bestämt jag ska spela lite dataspel ^^
(alla våra tvspel är redan nerpackade, sadness!)

förresten så ska puma kanske köpa den sötaste katten ever!
jag och wege blev helt kära i dens tokiga miner när hon visade igår :D


(wege har till och med den andra bilden som msnbild, laaal)

CUTESIES!!!

3 kommentarer:

sara sa...

Jag håller tummarna för fullt Malin!!!!
Gud vad söt katt!!

Sv: hihi tack! Har en "vit period"
höhö

Josefin sa...

Så söt kisse!

Vad synd du inte kunde ha dom. Lämna dom till Sara så får dom väl spara dom till framtiden. Går det bara bra att jobba hittills? Blir lite spännande att börja jobba nu igen på torsdag. Lär ju inte vara några problem ännu bara jag inte får ont i op handen så, men det tror jag inte.

Veronika sa...

haha vilken söt misse :)