06 oktober 2009

maskinens nya



hahahahaha jag skrattar ihjäl mig XD

4 kommentarer:

SARALOVISA sa...

Hahah tack för att du förstår mig!!!
Ja det måste du göra!!! Dissa andersson!
Simon har dock lika tråkigt namn som jag.. ett till "ström" namn.
Han heter Hagström.
Fattar inte hur jag tänkte när jag blev kär i en karl med svennsoneftersnamn!

SARALOVISA sa...

Jaaaaaaaa! Jomen det blir ju skitbra!!!! ÅÅh vad kul det ska bli... hum
väntta nu. Måste komma ihåg att städa slite. Är så stökigt här!

SARALOVISA sa...

Självklart mitt hjärta!! Vad tror du att du vill ha är det mer åt lunchhållet eller är det gofika du vill ha? =)
huuu? pengar njeee. du får ge mig kärlek!

SARALOVISA sa...

Hahhah ja ååååh... det hade vart underbart!

Ja alltså jag är sugen på fika. Mne lunch som sagt är bra det med. Eller ska man göra nått mellanting såsom pannkaka med grädde och sylt?
Duuu! Skivka ditt nr till mig så att vi kan smsas!