01 oktober 2009

"god morgon"


emelie är så besvärlig med mig! tvingar mig att skriva ut 100 sidor åhörarkopior såhär på morgonen ><
heh

tänk att det är första oktober idag!
det trodde jag det ALDRIG NÅNSIN skulle bli när jag först fick veta att jag hade lilla bäbisen där inne! haha
för det är som nu det är "safe", mycket liten risk för missfall, och nu jag tänkte att vi skulle berätta. men det kändes verkligen sjukt långt bort då!
men nu är det fjärde månaden och 6 st kvar och de kanske går fort de också :) kan man ju hoppas! hittills känner jag mig i alla fall inte som en sån som älskar att vara gravid utan jag vill som bara att den ska komma ut och vara med mig här på utsidan istället ^^
men det kanske blir roligare när man börjar känna att den rör sig och sådär!

nånting som suger är dumma illamåendet som tvingar mig att sitta här fast vi börjar om 10 min så jag kommer bli sen :( men jag blir så seg och jag kan typ inte sitta för då trycks magen ihop och jag får kväljningar! riktiga kväljningar! och jag som aldrig spyr! jag har ju typ inte ens några kräkreflexer så jag brukar aldrig få kväljningar Oo
och så orkar jag inte äta för jag blir mätt och mår illa på en gång, men så fort jag blir hungrig börjar jag må ASilla >< haha, roligt det här :P
men det är i alla fall bara på morgonen nuförtiden. och bara vissa mornar! (typ då jag har obligatoriska lektioner ><)

hm, nu blev det ett helt graviditetsinlägg Oo jag lovar att jag inte kommer vara en sån som inte kan prata om annat! tänker faktiskt inte ens så mycket på det, jag trodde jag skulle blir 100 gånger värre än vad jag är! har inte ens köpt nåt än :O

men många har sagt att ni vill att jag ska skriva om det så jag får väl bjuda på lite gravidtjat ;) haha
tack så jättemycket för alla snälla kommentarer och gratulationer och sms förresten :D jag blir jättehappi! ^^
jag är lätt på en babyshower ^^ haha

oooooh imorrn ska vi på banken och betala för huset! :O
sen ska pappa och wege riva grejer hela helgen!
SPÄNNANDE ^^
hehe

2 kommentarer:

SARALOVISA sa...

Ooooooh jag äslkar graviditetstjafft! Skriv mer så får dom som inte vill läsa hålla för ögonen!
Åååh det är så spännande! Och grattis till huset! vArt ligger det nånstans?

Anonym sa...

fixa bild på huset! :D