08 november 2009

bra

jag insåg just att min presentationsbild på helgon är nästan 6 år gammal
><

gud vad tiden går fort jämt
jag visste ju att den var gammal men jag tänkte undermedvetet kanske 2 år sen.. 3 kanske..
men 6 år!
wtf
när blev jag 21??
fast 21 låter i alla fall bättre än 22... rys
jag tycker bättre om att vara en udda ålder, av nån anledning har jag alltid tyckt att det låter yngre än de jämna. fast när jag var liten tyckte jag förstås bättre om att vara jämna åldrar :P
när man är liten vill man bara att tiden ska gå fortare så man får bli stor men sen får man bara mer och mer ångest och vill stanna tiden..är det för att det faktiskt ÄR roligast att vara typ 15-25 eller är det nånting vi har blivit programmerade att tycka av media och sånt där? Oo
för att vara lite emo

för att sluta vara emo
jag är sugen på att gå till en sån här nagelkvinna och få assnygga naglar.. men frågan är ju, är det värt det??
vem tittar på naglar liksom
och så blir allt så krångligt för man måste vara så försiktig hela tiden
maybe not Oo

nu måste jag väcka wege
han jobbade till 04 både igår och i förrgår, stackarn
men snart kommer mamma och pappa (farsdag!)
och jag har inte ens orkat göra nån tårta :(
skulle ha gjort det men jag sov jättedåligt inatt, gick och la mig runt 22.30 men låg klarvaken mellan 01.30 och 04.30
normalt Oo
så då orkade jag inte fara och handla ingredienser nu på morgonen (ica maxi är the master of tårtgrejer!)
dålig dotter

roligt:
jag: "på söndag är det farsdag!"
wege: "jaha, vad ska vi köpa till pelle då? hm"

skaffa en egen pappa :O
lal

nu skrev jag helt plötsligt en massa svammel Oo var egentligen inte sugen på att blogga, vill ha min egen dator :( och kunna föra över bilder och sånt
men nu fick ni ert lystmäte av ointressanta saker om mig!
eller ><

jaja
ultraljud imorrn :D:D:D

pis out!

Inga kommentarer: