16 november 2009

drömma


kolla på 2an!
drömmar är spännande ^^

iris drömde en mardröm idag, det var sjukt gulligt :D hon gnällde en massa i sömnen sen vaknade hon med ett ryck och skrek rakt ut! stackars lillan!

men på tal om drömmar, varför jävlas hjärnan alltid med en??
antingen gör den så att man drömmer att man har sex med helt fel person och vaknar och fattar ingenting, eller så gör den som den gjorde mot mig imorse Oo var SÅ NÄRA på att ha sex med tommy lee, och så vaknar jag!!
aaaah ><
så frustrerande ><

ja ja, han är gammal och har hepatit och jag skulle säkert inte vilja sexa honom i verkligheten, men han är ändå hawt! frustrerande.

det är ändå konstigt hur olika man drömmer.
jag pratar väldigt sällan i sömnen (har tydligen gjort det nån gång) och har aldrig gått i sömnen, men vissa gör det ju typ varje natt.
däremot vet jag 90% av gångerna jag drömmer att jag drömmer. även om det känns värsta verkligt vet jag ändå alltid att "jo, men det är ju bara en dröm!"
ibland tar jag till och med kontroll över drömmen och bestämmer vad som ska hända!
är det många som gör så?
men jag har märkt att ju hårdare jag koncentrerar mig för att styra drömmen, desto mer vaken blir jag av nån anledning. alltså, vissa drömmar är ganska lätta att styra, men vissa är helt omöjliga och jag får kämpa hur mycket som helst, och då slutar det alltid med att jag vaknar.
skumt Oo

hm, ska se om de säger nåt smart på tvn

Inga kommentarer: