23 november 2009

new moon


^^
^^
^^
azm!

jag hade nästan lite låga förväntningar för alla surtanter har gett new moon dåliga betyg, en klagade till och med på att den var långtråkig för att det var så lite edward! Oo
men jag antar att det beror på om man gillar jacob eller inte
(jag tycker han är azm och hur söt som helst ^^)
men wege tyckte också att den var spännande! så det så! fast lite seg i början, men det är väl svårt att illustrera depression på ett spännande sätt :P

som film tyckte jag den var jättebra, men som filmatisering av bok tyckte jag som man alltid gör: allt gick för fort!!!
var lite tveksam till att de hade ändrat i volturi-scenen så att edward slogs för det känns som att det skulle de aldrig bara låta passera. fast ändå, det blev ändå bra som de hade gjort! kändes som nånting aro skulle kunna göra.
och så gillade jag inte att det typ var jacob som gav harry clearwater hjärtattacken(?) Oo

men men
overall bra film ^^
(tur att jag inte är en lättobsessad liten fjortis längre, nu behöver jag bara lägga ut pengar på att se den en gång, sen är det bra :P)

3 kommentarer:

Anonym sa...

neeej åt helvete med jacob! edward is the shiet!!

Anonym sa...

Eller huuur! och Jacob.. grrrr!! ;) /Mli

Jasmin sa...

Meh, min blogguppdaterare är helt cp. Jag ser typ aldrig att du har skrivit :( dåligt!

Jag såg den igår och den var faktiskt rätt bra :) jag trodde att den skulle vara jättelame.